ההלוואה לא אושרה, אך החברה גבתה את העמלה | התלונה והתגובה

המוקד הציבורי 1 Comment on ההלוואה לא אושרה, אך החברה גבתה את העמלה | התלונה והתגובה

רחלי גולדפינגר, בעלת עסק ללימודי סאונד והפקת תשדירים, סיפרה לצבי טסלר על חווייתה השלילית מחברה שהציעה להגיש עבורה בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה. מנכ"לית החברה הכלכלית הגליל העליון התייחסה לכך: "לעסקים קטנים יש קושי עם הבירוקרטיה. פה צריך ממש תוכנית עסקית. אני כן ממליצה להיעזר באנשי מקצוע, אבל אפשר להיעזר במעוף"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רחלי גולדפינגר, בעלת עסק ללימודי סאונד והפקת תשדירים, סיפרה לצבי טסלר בתוכנית 'המוקד הציבורי', על חווייתה השלילית מחברה שהציעה להגיש עבורה בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה. 

היא הסבירה, כי: "מה שחשוב בהלוואה בערבות מדינה שצריך להגיש את הבקשה בצורה מאוד טובה, יש הזדמנות אחת להגיש. צריך להכין תכנית מאוד מדויקת להשקעה לעתיד. יש חברות שמכינות את התוכנית הזו".

לדבריה, בחברה הציעו לה בדיקה ראשונית וציינו כי "אין כל סיבה שהיא לא תקבל את ההלוואה". "התהליך נמשך ונמשך. בסופו של דבר לא קיבלתי את ההלוואה", התלוננה גולדפינגר.

ענבר בזק, מנכ"לית החברה הכלכלית הגליל העליון התייחסה לכך: "לעסקים קטנים יש קושי עם הבירוקרטיה. פה צריך ממש תוכנית עסקית. אני כן ממליצה להיעזר באנשי מקצוע, אבל אפשר להיעזר במעוף. מחירים בסדרי גודל של 80 שח לשעה פלוס מע"מ. אף יועץ שמכבד את עצמו לא יבטיח הצלחה כי זה תלוי בקרן".

עוד אמרה בזק: "90% מהעסקים בגליל העליון מדווחים על ירידה משמעותית בהכנסות. יש למדינה מסלולים לפיצויים גבוהים יותר לעסקים באזור הזה. אנחנו עושים הדרכות עם יועצי ממס איך למלא את הבקשות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדובר בשיטה הקלאסית ביותר להוציא כסף מלקוחות תמימים…
    הבעיה תיפתר רק אם הלקוחות יתעקשו על תשלום לפי הצלחה.